27 sierpnia 2010

Chcą, czy nie chcą?

Wczoraj przeczytałem w Wyborczej, że według GFK Polonia "Większość Polaków nie chce pomnika pod Pałacem Prezydenckim". Dziś na Frondzie dowiedziałem się, że według tego samego sondażu "Polacy chcą pomnika"...
Ktoś tu kręci...
Wyniki sondażu Gfk Polonia dla Rzeczypospolitej
Wg Gazety Wyborczej: 64% przeciw, 34% za
Wg Frondy: 30% przeciw, 63% za
Skąd taka rozbieżność? Kto kłamie?
Odpowiedzi trzeba szukać u źródła:

źródło: Rzeczpospolita

Z prostego rachunku wynika, że:
30% - nie chce pomnika w Warszawie
24% - chce pomnika na Powązkach
21% - chce pomnika przed Pałacem
18% - chce pomnika gdzieś w Warszawie
7% - jest pomnikowymi agnostykami

Ale tego w żadnej gazecie wprost nie wyczytamy.

4 komentarze:

  1. Może delikatnie wyrwane z kontekstu:
    http://www.odwyk.com/?p=episode&e=1472
    ...ale tylko delikatnie.
    Zobacz sobie pierwsze kilkadziesiąt sekund filmiku - wywiad z panią, obrończynią krzyża...
    :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wywiad dobry. :D Szkoda, że podstawiony, ale gdyby rozmawiał z prawdziwą obrończynią pewnie dostałby w dziób. :P
    Martina ogólnie lubię, dopóki nie zaczyna mówić o kreacjonizmie, bo wtedy mną trzepie...

    OdpowiedzUsuń
  3. EDIT:
    Włączyłem sobie filmik, którego nie widziałem jeszcze
    http://www.odwyk.com/?p=episode&e=1469
    i musiałem wyłączyć w piątej minucie. Na razie Martina nie lubię, dopóki nie zapomnę o tym chłamie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam nadzieje, że on nie wierzy w rzeczy które mówi :) Gdybym ja dostawał takie darowizny na funkcjonowanie strony też pozostałbym kreacjonistą...

    OdpowiedzUsuń