7 kwietnia 2008

Sto świetnych powodów żeby ze sobą skończyć

1. Bo życie jest nudne.
2. Bo jeśli nie jest nudne to boli.
3. Bo jeżeli nie boli i nie jest nudne, to nie jest to moje życie.
4. Bo jestem idiotą.
5. Bo to nie ma sensu.
6. Bo i tak umrę.
7. Bo to dobry sposób żeby się odkochać.
8. Bo to najszybsza dieta odchudzająca.
9. Bo zawsze chciałem spotkać Boga.
10. Bo lubię spokój.
11. Łatwiej mi będzie rzucić palenie.
12. Bo mam już dość wstawania co rano.
13. Bo mam same pytania i żadnej odpowiedzi.
14. Bo boję się starości.
15. Bo marzenia się nie spełniają.
16. Bo pochodzę od małpy.
17. Bo jestem sam.
18. Bo nie chcę oszaleć.
19. Bo wtedy będę znał dzień i godzinę.
20. Bo wreszcie doprowadzę coś do końca.
21. Bo dawno nie byłem na pogrzebie.
22. Bo nie lubię zimy.
23. Bo chcę żeby mnie nosili na rękach.
24. Żeby zrozumieć nicość.
25. Bo nie umiem pisać wierszy.
26. Żeby pozbyć się złych emocji.
27. Bo miłość to chemikalia we krwi.
28. Bo lubię znicze.
29. Żeby mieć więcej czasu.
30. Bo na świecie jest tyle kobiet, a ja tylko jeden.
31. Bo jestem sentymentalny.
32. Bo wszystko już było.
33. Bo zdobyłbym pewność czy istniałem czy nie.
34. Bo coraz mniej rzeczy mnie śmieszy.
35. Bo boję się dentysty.
36. Bo mam wszystko w dupie.
37. Żeby nie myśleć.
38. Bo nie mam o czym gadać.
39. Bo mam ochotę się rozłożyć.
40. Żeby przestać szukać.
41. Bo tęsknię do prostoty.
42. Bo i tak nie uda mi się przeczytać wszystkich wartościowych książek.
43. Bo E=mc^2.
44. Bo nie wiem kim był Douassot.
45. Bo wszystkie kontynenty są już odkryte.
46. Bo Kaczyński został prezydentem.
47. Żeby wreszcie przestać...
48. Bo nie chcę dorosnąć.
49. Bo nie mam prawa jazdy.
50. Bo ta łyżka nie istnieje.
51. Bo za głupotę się płaci.
52. Bo nie chcę umrzeć na raka.
53. Bo jestem zamknięty w sobie, a chcę się z siebie wydostać.
54. Bo szukam nowych doświadczeń.
55. Żeby móc samemu wybrać trumnę.
56. Dla kaprysu.
57. Bo chcę sprawdzić czy jestem wytrzymały na ból.
58. Bo nie wiem co przyniesie jutro.
59. Bo podejrzewam, że mam ładne kości.
60. Bo widziałem Neapol... na pocztówce.
61. Bo ludzie mnie nie rozumieją.
62. Bo ja nie rozumiem ludzi.
63. Bo co rano widzę się w lustrze.
64. Bo św. Mikołaj nie istnieje.
65. Bo śmierdzą mi stopy.
66. Żeby nie przejmować się, że pieniądze się mnie nie trzymają.
67. Bo jestem egoistą.
68. A dlaczegoż by nie?
69. Bo nic nie wiem i niczego się nie dowiem.
70. Bo czasem chce mi się płakać.
71. Bo nie jestem kimś innym.
72. Bo umysł jest funkcją mózgu.
73. Bo nie umiem tańczyć.
74. I tak jestem sztywniakiem.
75. Bo o zmarłych mówi się tylko dobrze.
76. Bo Ziemia jest przeludniona.
77. Bo nie chcę niczego więcej zepsuć.
78. Żeby mieć własny kąt.
79. Bo życie to choroba przenoszona drogą płciową, a choroby trzeba leczyć.
80. Bo już nie mam siły walić głową w ścianę.
81. Bo życie jest skomplikowane.
82. Nawet wojsko mnie nie chciało.
83. Bo do kolekcji urzędowych świstków brakuje mi aktu zgonu.
84. Bo Karol May nigdy nie był w Ameryce.
85. Bo chcę być w centrum uwagi.
86. Bo nie lubię tłoku.
87. Żeby wyleczyć się z nieśmiałości.
88. Bo nie znam się na motoryzacji, piłce nożnej, polityce, modzie, ekonomii i pauzach muzycznych.
89. Nie lubię świąt.
90. Żeby sobie nie dobierać do głowy.
91. Bo wybrańcy bogów umierają młodo.
92. Bo jestem leworęczny? Nie, to głupie.
93. Żeby nie płacić podatków.
94. Bo nie jestem fajny.
95. Cholera, nie wiem dlaczego...
96. Bo zmarnowałem już ponad 20 lat.
97. Bo jestem pełen sprzeczności.
98. Bo każdy powód jest dobry.
99. Bo jeszcze tylko jeden.
100. Bo to głupio wymienić tyle powodów i nic z tym nie zrobić.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz